10 نکته برای بازیکنان جدید تنیس

تنیس می تواند یک ورزش ناامید کننده باشد ، بنابراین اگر تازه وارد هستید ، خیلی زود از عملکرد خود انتظار نداشته باشید. با این حال ، این 10 نکته با در نظر گرفتن مبتدی باید به شما کمک کند تا روی پایه مناسب حرکت کنید.

راکت های تنیس
راکت های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، با استاندارد بسیار خوب ، حتی در انتهای پایین ترازو. راکت برای مبتدیان و راکت های کم هزینه نسبتاً ارزان است ، اما فقط ارزان ترین آنها را انتخاب نکنید-یکی را انتخاب کنید که با بدن و اندازه چپ شما مطابقت داشته باشد. از دستیار فروش مشاوره بخواهید. تصور نکنید که وقتی یک راکت راکت خراب شد خوب نیست و باید دور ریخته شود. اگر این فیلم خوب است ، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که دوباره تنظیم شود و تنش متناسب با بازی شما تنظیم شود.

تمرین
بهترین بازیکنان جهان سالها را برای رسیدن به جایگاه خود گذرانده اند ، این کار را از سنین پایین شروع کرده و با کمک برخی از بهترین مربیان شروع شده است. شما ممکن است یک هفته خوب بازی کنید و سپس هفته بعد بدون هیچ دلیل مشخصی. از این موضوع ناراحت نشوید - طبیعی است! فقط به بازی خود ادامه دهید و بازی شما در نهایت خودش مرتب می شود.

چند درس بگیرید
بهترین راه برای بهبود این است که برخی از درسها را بگیرید. این امر باعث می شود عادت های بد را انتخاب نکنید و به شما این فرصت را می دهد که با افرادی با استانداردهای مشابه ملاقات کنید. در مورد مراکز ورزشی محلی و باشگاه های تنیس خود تحقیق کنید تا بدانید که آنها چه چیزی ارائه می دهند.

گرم کردن و سرد کردن
همیشه قبل و بعد از بازی گرم و سرد کنید. این باید شامل کشش بازوها و پاهای شما و کمی دویدن سبک باشد. همین کار را در پایان بازی انجام دهید و با کشش ها پایان دهید.

سرحال بمانید
به یاد داشته باشید که نوشیدن زیاد ، به ویژه در هوای گرم ، و حتی می توانید میان وعده های سبک میل کنید. بازیکنان حرفه ای را خواهید دید که در زمان استراحت بازی نوشیدنی می خورند یا موز می خورند.

 

شاید این مقاله برای شما مفید باشد : فواید تنیس

 

ضربه زدن به توپ تنیس
هدف ضربه زدن به توپ در ارتفاع کمر است. ضربه زدن به توپ پس از بالا آمدن آسان تر است و پس از رسیدن به بالاترین نقطه در هوا در حال سقوط است.

سرعت خود را افزایش دهید
بازیکنان تنیس باید بتوانند با حرکت سریع در زمین به عکس العمل حریف واکنش نشان دهند. پرش با طناب می تواند عملکرد پا و هماهنگی شما را بهبود بخشد.

گرفتن راست
انواع مختلف گرفتن برای عکس های مختلف وجود دارد. یا درس بخوانید یا با یک بازیکن مجرب صحبت کنید تا به شما مشاوره دهد. لغو عادت های بد در ابتدا بعدا سخت تر خواهد بود.

استقامت خود را افزایش دهید
مهم نیست که چقدر سریع در زمین بازی تنیس هستید ، اگر فقط بعد از چند بازی پرچم گذاری کرده اید. یک تمرین هوازی مکرر خوب به شما کمک می کند. شما می توانید به سادگی با بازی تنیس بیشتر یا وقت گذاشتن برای انجام ورزش های دیگر به این نتیجه برسید.

یک امتیاز در یک زمان بگیرید
موارد قبلی را فراموش کنید ، به ویژه اگر امتیاز قبلی را از دست داده اید و بر نقطه ای که در حال بازی آن هستید تمرکز کنید. عصبانی شدن یا ناامیدی به شما در بازی بهتر کمک نمی کند ، انجام این کار اغلب می تواند منجر به عصبانی شدن شخصی شود که ممکن است به طور کلی شکست بخورد - این به عنوان "کج شدن" شناخته می شود و این اصطلاح رایجی است که در بسیاری از ورزش ها شناخته می شود و در آن احساسات غلبه می کنند. یک روش سرد ، آرام و جمع آوری شده