7 ایده جالب برای مشکلات سلامتی در شرکتها یا ادارات

در این مقاله 7 ایده برای مشکلات سلامی و کم تحرکی در محیط های اداری برای شما اماده کرده ایم

مشاغل مختلف از شرکت های بزرگ گرفته تا مغازه های محلی  متوجه شده اند که داشتن کارمندانی که از نظر جسمی فعال هستند باعث بهبود سلامت و روحیه کارکنان ، افزایش بهره وری و تقویت رقابت جهانی آنها می شود. با این حال ، آنها ممکن است ندانند که چگونه یک برنامه سلامتی شرکتی را پیاده کنند یا چگونه کارکنان خود را به فعالیت تشویق کنند. اینجاست که ما در صنعت تناسب اندام وارد می شویم.

ما می دانیم که حرکت در محل کار بر انرژی ، تعامل و تمرکز کارگران تأثیر مثبت می گذارد. انتشار آن در طول روز باعث بهبود خلق و خو ، کاهش احساس خستگی و تأثیر بر اشتها می شود. ناگفته نماند ، می تواند طوفان فکری خلاق را تقویت کند ، که یک ماده اساسی نوآوری است.

فعالیت بدنی علاوه بر تأثیر مثبت بر زندگی روزمره یک کارمند ، می تواند از پیشرفت بسیاری از بیماری های مزمن جلوگیری کند - که پیش بینی می شود سالانه 204 سالیانه 794 میلیارد دلار برای کارکنان از دست رفته کارکنان آمریکا هزینه داشته باشد. ما در صنعت تناسب اندام راه حل کامل داریم به این مشکل

با این حال ، حتی مشاغل دارای برنامه های سلامتی نیز می توانند با درگیر کردن کارمندان در درازمدت دست و پنجه نرم کنند. چالش ها می توانند با افزودن بازی و رقابت به بازی ، ورزش را سرگرم كنند و ما شما را با برخی از ایده های شما می توانیم برای مشاركت بهتر كارمندان در ابتكارات سلامتی به كار ببرید. به عنوان یک پاداش اضافی ، انجام این کار همچنین می تواند به شما کمک کند روابط قوی تری با جامعه خود برقرار کنید.

7 ایده جالب برای مشکلات سلامتی در شرکتها یا ادارات

 

7 ایده جالب برای چالش های سلامتی کارمندان
عرض ستون کششی
1. چالش کاهش وزن
یک چالش داوطلبانه کاهش وزن می تواند از 8 هفته تا چند ماه طول بکشد (اگرچه بعد از 12 هفته ، شرکت کنندگان می توانند علاقه خود را از دست بدهند) و باید شامل وزنه برداری های منظم و پشتیبانی مانند آموزش تغذیه باشد. شما می توانید برندگان این چالش را با توجه به پوند ، درصد وزن بدن یا چربی از دست رفته بدن تعیین کنید. چالش های کاهش وزن می تواند مکان خوبی برای شروع گروه تازه نفس باشد. بیشتر تمرکز روی تغذیه خواهد بود ، بنابراین یک باشگاه با متخصصین تغذیه در این چالش بسیار مفید خواهد بود.

2. چالش راه رفتن
چالش های پیاده روی ورود خوبی به تناسب اندام و روشی هوشمندانه برای ارتقا سلامتی و تشویق افزایش ورزش است. راه های زیادی برای اجرای چالش های راه رفتن وجود دارد. شرکت کنندگان می توانند برای پیاده روی در تعداد مشخصی از مراحل هر روز برای یک دوره مشخص پاداش دریافت کنند ، یا می توانند برای هر 1000 تا 2000 قدم پیاده روی در یک زمان مشخص یک مسابقه قرعه کشی کنند.

3. چالش عادت روزانه
چالش های روزمره عادت در دوره های کوتاهتر از 2-4 هفته به خوبی کار می کنند. با عادات سالم مختلفی روبرو شوید که شرکت کنندگان باید هر روز انجام دهند. عادت ها می توانند از بسته بندی ناهار خودشان گرفته تا پیاده روی در هنگام استراحت باشند. هر رفتاری با قرعه کشی در پایان هر هفته ، یک مسابقه قرعه کشی می کند. چالش های کوتاهتر از این قبیل می تواند راه خوبی برای انگیزه دادن مجدد افراد و قرار گرفتن در معرض عادتهای سالم متفاوتی باشد که ممکن است انجام ندهند.

4. چالش سلامتی تیم
چالش های تیمی می تواند حس اجتماع را پرورش دهد و افراد را به یک هدف مشترک ترغیب کند. اهداف بزرگی مانند "5000 مایل راه رفتن" یا "50 پوند از دست دادن" را تعیین کنید و نتایج گروه را روی تخته سفید یا پوستر دنبال کنید. برای کل گروه مانند کلاسهای هفتگی تناسب اندام در دفتر تشویق ارائه دهید.

5. چالش حضور و غیاب کلاس
شریک مشاغل علاقه مند به انجام چالش های گروهی شامل کارمندان شرکت در یک کلاس مشخص گروهی در یک زمان مشخص - به عنوان مثال ، 20 کلاس در 25 روز. به پاداش دادن به افرادی که این چالش را کامل می کنند فکر کنید - شاید با برخی از لباس های بدنسازی ، بطری آب یا حوله.


6. چالش های تعطیلات
تعطیلات اغلب زمانی است که عادت های سالم رنج می برند. برای کمک به ایجاد انگیزه در افراد از ماه نوامبر و دسامبر ، فعالیتهای بدنی را به چالش بکشید. فعالیت بدنی ، به جای چالش های متمرکز بر تغذیه ، در این زمان از سال می تواند راحت تر بماند.

7. چالش Plank
برنامه ریزی برای پایداری هسته بسیار عالی است و شما می توانید آن را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. کارمندان را به چالش بکشید تا هر روز یک زمان مشخص را بچرخانند ، هر بار با افزایش پنج ثانیه در هر روز و رسیدن به هدفی خاص طی 3-5 هفته. شما می توانید چالش های تخته را به صورت تیمی انجام دهید - جایی که کسانی که بهترین درصد تکمیل را دارند ، برنده شوند - یا به صورت فردی.