اجاره اینترنتی سالن های ورزشی

باشگام سامانه اجاره سالن های ورزشی ، چگونه اقدام به اجاره اینترنتی سال های ورزشی کنیم؟ بهترین سالن های ورزشی برای رزرو ..

اجاره اینترنتی سالن های ورزشی
 

در دنیای امروز ، ما اکثر کار های روزمره مان را از قبیل پرداخت قبض ، خرید شارژ و انتقال پول با استفاده از دنیای اینترنت انجام میدهیم . پس این قضیه دور از تصور نیست که پای اینترنت هم به اجاره سالن ورزشی باز شود. اتفاقا یکی از راه های بهتر شدن روند اجاره سالن های ورزشی و بهبود کیفیت خدمات ، استفاده از فضای اینترنت و سرویس دهی آنلاین است . شما امکان ندارد برای پرسیدن قیمت یک لپ تاپ به یکی از مغازه های مربوطه بصورت حضوری مراجعه کنید ، بلکه قیمت آن لپ تاپ را توی اینترنت جستجو خواهید کرد . این امر نیاز شما به فضایی راحت تر و قابل دسترس تر را نشان میدهد. شاید برایتان اتفاق افتاده که در یک ساعاتی از روز با دوستانتان تصیمیم گرفته باشید یک سانس ورزشی اجاره کنید و به بازی کردن بپردازید ولی عموما با یکی از این مشکلات مواجه شده اید.

اولین مشکلی که شما با آن مواجه میشوید این است که هیچ اطلاعاتی از سالن مدنظر خود ندارید و شماره صاحب سالن را ندارید تا به او زنگ بزنید و بصورت سنتی اقدام به پیداکردن و اجاره یک سانس خوب کنید.

دومین مشکلی که شما با آن مواجه میشوید نبود سانس مناسب در سالن مدنظرتون هستش و از آنجایی که شماره سالن دیگری را ندارید از تصمیمتان منصرف میشید.

سومین مشکل این است که نمیتوانید از سانس های خالی هفته های آتی به درستی مطلع شوید

و...

کلی مشکل داره اجاره اینترنتی سالن های ورزشی بصورت سنتی !! ولی باشگام همه این مشکلات رو برای شما حل کرده ! باشگام ، یک سامانه رزرواسیون اینترنتی سالن های ورزشی هستش که امکان رزرو اینترنتی سالن های ورزشی  و فروش اینترنتی سانس های ورزشی رو برای شما عزیزان فراهم کرده است.  شم میتوانید بعد از ثبت نام در سامانه باشگاه اقدام به جستجوی سانس های ورزشی خالی در شهر مورد نظرتون کنید ، اجاره کنید و اینترنتی پرداخت کنید.        

        اجاره اینترنتی سالن های ورزشی

مزایای رزرو اینترنتی سالن ورزشی 
 

آسانتراز روش سنتی
 

در روش سنتی ، شما مجبور بودین برای اطلاع از سانس های خالی و یا اجاره سانس های ورزشی ، بصورت حضوری به سالن ورزشی مراجعه کنید و یا با صاحب سالن تماس بگیرید . این روش بسیار زمانبر و اذیت کننده بود چرا که هم مشتری از زنگ زدن و جواب ندادن مالک باشگاه خسته میشد و هم مالک باشگاه از تعداد زنگ ها کلافه میشد! با روش نوین سامانه باشگام ، شما میتونید به راحتی سالن مد نظر خود را پیدا کنید ، سانس های خالی را دریابید و به راحتی در عرض چند دقیقه اقدام به رزرو کنید.

 

صرفه جویی در وقت
 

همانطور که گفتیم ، اجاره سالن های ورزشی بصورت سنتی بسیار زمانبر بود و خسته کننده ! هر تماس شما اگر سانس مورد علاقه تان پُر بود و میخواستید از سانس های خالی روز های آتی مطلع شوید ، حداقل  دقیقه طول میکشید . ولی با استفاده از باشگام میتوانید بصورت آنلاین برنامه سالن وباشگاه مدنظرتان را مشاهده کنید و بخوبی از سانس های خالی در روزهای بعدی و هفته های بعدی مطلع شوید.

پرداخت از راه دور
 

پرداخت حضوری همیشه دردسر ساز بوده و خواهد بود . گاه دُنگ ها بدرستی جمع نمیشود ، گاه پول کم می آورید و گاهی مشکل فنی در پرداخت شما بوجود می آید . در ضمن بعضی از سالن های ورزشی ابتدا پول کامل یک سانس رو از شما دریافت میکنند بعد به شما اجازه رزرو سانس را میدهند . توجه داشته باشید در این صورت کسی برنده است که پول سانس را سریعتر واریز کند . حالا به راحتی میشود تفاوت در راحتی و سرعت درپرداخت رو مشاهده کرد.

اجاره اینترنتی سالن های ورزشی

پرداخت به روش سنتی :

  • مشتری : الو ؟؟ سلام من فلانی هستم ، شماره کارتتون رو میفرستید هزینه را واریز کنم؟
  • مالک : شماره کارت میفرستد
  • مشتری :  میشه 10 دقیقه بعد بزنم اخه باید برم دم خودپرداز
  • مالک : نه اگه کسی ازم این سانس رو بخواد میدم بهش چون رزرو نکردی
  • مشتری : پول رو زدم به حسابتون
  • مالک : کو ؟ اس ام اس نیومده واسم
  • و....

 

اجاره اینترنتی سالن های ورزشی

پرداخت به روش باشگام

  • مشتری :  انتخاب شهر
  • مشتری : انتخاب باشگاه
  • مشتری : اجاره سانس مورد نظر
  • مشتری : هدایت به درگاه بانکی و پرداخت آنلاین
  • باشگام : مشتری گرامی سانس شما با موفیقت رزرو شد ، لطفا بین ساعات فلان در مکان ورزشی فلان حضور داشته باشید
  • مالک : فقط نگاه !!

با یک تفکر خیلی سطحی هم میتوان متوجه ایرادات اساسی روش قدیمی رزرواسیون سانس های ورزشی شد. اگر بخواهم یک نمونه دیگر برایتان عرض کنم این است که فرض کنید شما پول را پرداخت کرده باشید و صاحب باشگاه سانس را به یک نفر دیگر داده باشد . چیزی که عیان است این است که صاحب باشگاه پولتان را به شما پس میدهد اما چگونه ؟ الله اعلم!

 

هماهنگی بیشتر با باشگاه
 

بدین ترتیب باشگاه یک پل ارتباطی جدید بین شما و باشگاه باز میکند تا به راحتی بتوانید از خرید خود اطمینان حاصل کرده و از تمامی خدمات باشگاه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در سامانه باشگام تخفیف هم داریم ، یعنی بعضی از سانس ها ممکن است تا 50% هم تخفیف بخورند . آیا در روش سنتی امکان داشت این اتفاق بیفتد؟

اجاره اینترنتی سالن های ورزشی

مراحل رزرو سانس ورزشی در سامانه باشگام

ایجاد حساب کاربری

با استفاده از قسمت ثبت نام که در بالای صفحه قرار دارد اقدام به ایجاد حساب کاربری در سامانه باشگام کنید.

انتخاب سالن و یا باشگاه

بعد از ثبت نام ، شهر خود را انتخاب کرده و در بین سالن های ورزشی شهرتان به جستجوی سانس خالی بپردازید.

رزرو باشگاه

بعد از انتخاب سانس خالی ، به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت ، سانس با موفقیت برای شما رزرو خواهد شد.

 

کلام آخر

سامانه باشگام در تلاش است که فرهنگ اجاره اینترنتی را در بین سالن های ورزشی و مردم جا بندازد . چقدر بهتر میشود اگر سانس های ورزشی بصورت اینترنتی ارائه و اجاره شوند. این کار باعث رضایت شما عزیزان و مالکین گرامی خواهد شد.