اولین درس اسب سواری

نمی دانید در اولین درس سوارکاری شما چه اتفاقی می افتد؟ ما به شما یک خلاصه سریع از آنچه ممکن است درس به همراه داشته باشد می دهیم

 اولین درس سوارکاری
بیشتر مراکز سوارکاری در گروه های کوچک آموزش خصوصی یا دروس را ارائه می دهند. با این حال ، اگر یک مبتدی کاملاً کامل هستید ، در اکثر مدارس لازم است که با چند درس خصوصی با استاد راهنما شروع کنید. این کلاس ممکن است یک کلاس یک به یک با مربی یا احتمالاً با یک یا دو مبتدی دیگر باشد. ایده این است که این دروس فشرده تر شما را قادر می سازد اعتماد به نفس کسب کرده و به استانداردی امن و راحت برای عضویت در یک کلاس گروهی برسید.

 اموزش اسب سواری

 

در اولین درس می توانید انتظار داشته باشید که برخی از مهارت های اساسی سواری زیر را بیاموزید ، از جمله:

  1. نحوه سوار شدن و پیاده شدن از اسب
  2. چگونه درست بنشینیم
  3. نحوه راه رفتن و تروت
  4. چگونه می توان مهار را در دست گرفت
  5. سیگنالهایی که می توانید برای هدایت ، هدایت و مهمتر از همه توقف اسب ایجاد کنید

اولین درس معمولاً در یک قلم محصور به طور خاص برای مبتدیان برگزار می شود ، بنابراین خطر شکسته شدن در یک گالوپ و سوار شدن وجود نخواهد داشت تا دیگر هرگز دیده نشوید.

هنگام سوار شدن از سر خود محافظت کنید
قبل از شروع اولین دروس لازم نیست که یک سری کامل لباس سواری خریداری کنید. با این حال ، مهمترین تجهیزات مورد نیاز تمام موتورسواران کلاه ایمنی است. همه موتورسواران باید از کلاه استاندارد سواری فعلی استفاده کنند. مدرسه سوارکاری شما دارای کلاه های سواری در اندازه های مختلف برای افراد مبتدی است که می توانند برای یک درس استخدام کنند. بهتر است در روز اولین درس خود کمی زودتر حاضر شوید تا فرصت دهید کلاه خود را برای تناسب مناسب امتحان کنید.

چه چیزی را می پوشند
مدرسه سوارکاری تجهیزات ایمنی لازم را فراهم می کند ، اما لباس شما در اولین درس واقعا مهم است. یک شلوار راحت باید پوشیده شود. اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی تنگ نیستند و به طور قطع شلوار جین نیستند زیرا ممکن است حرکت را محدود کرده و ناراحت کننده باشد. متناوباً ، لباس های گشاد می توانند به اطراف بزند و باعث ایجاد زنگ خطر در اسب یا تسویه حساب شوند. حتما کفش های کف صاف و صاف بپوشید ، در حالت ایده آل با پاشنه ، اما مطمئنا از مربیان یا چکمه های ولینگتون استفاده نمی کنید.