باشگام ، سامانه رزرواسیون سالن های ورزشی

باشگام ، سامانه رزرو اینترنتی سالن های ورزشی است. سالن ورزشی مورد نظر خود را اینجا اجاره کنید.از مزایای این سامانه بهره مند شوید.

امروزه بعلت ترویج فرهنگ اجاره و خرید اینترنتی خیلی ها بدنبال اجاره اینترنتی سالن های ورزشی و فروش اینترنتی سانس های ورزشی هستند. سامانه باشگام تمامی خدمات مورد نیاز شما را در این زمینه فراهم میکند .

 

باشگام چیست؟

 باشگام یک سامانه رزرو و خرید آنلاین بیلت است  که این امکان را به شما می دهد که در کم ترین زمان می توانید به اماکن تفریحی ورزشی دسترسی داشته باشید. باشگام با در نظر گرفتن نیاز های شما مالکین عزیز و یا مشتریان عزیز ، سامانه ای آنلاین ، پیشرفته و در عین حال با کاربری آسان برایتان راه اندازی کرده تا براحتی بتوانید سالن ورزشی مورد نظرتان را اجاره کرده و یا اجاره دهید. باشگام هم اکنون مشغول خدمات دهی برای سالن ورزشی شهر ارومیه است.

باشگام ، سامانه رزرواسیون سالن های ورزشی

 

 مزایای سامانه باشگام برای مالکین باشگاه ها


مزایای سامانه رزرواسیون برای مالکین باشگاه ها

 

- با باشگام راحت تر و با کیفیت تر خدمات دهی کنید!

 

امروزه خیلی از مراجعین بعلت ترافیک های طولانی و یا بعلت کمیاب بودن اطلاعات باشگاه شما و یا سالن ورزشی شما از مراجعه به باشگاه شما و اطلاع از شرایط خدمات دهی شما خودداری میکنند. این مشکل توسط سامانه باشگام به راحتی پوشش داده شده است .  بعد از اینکه باشگاهتان را در سامانه باشگام ثبت نام کردین مراجعین میتوانند با یک جستجوی ساده در اینترنت شما را پیدا کرده و از شرایط خدمات رسانی شما آگاه شوند. همچنین با اینکار شما اطلاعات باشگاه از قبیل شماره تماس و آدرس باشگاه و نوع فعالیت آنرا با عموم مردم به اشتراک میگذارید که این امر موجب افزایش بهره وری باشگاه و سالن شما میشود.

 

- با باشگام بدون چونه زنی سود کنید!

 

حتما برایتان پیش آمده که مشتریان برای مبلغ اجاره سالن و یا باشگاه با شما به چانه زنی بپردازند . این امر جزو معدود امر هاییست که شما را در محل کارتان همواره آزار میدهد. سامانه باشگام ، این مشکل را نیز بدرستی پوشش داده است . مشتریان در سامانه باشگام با قیمت قطعی ای که ارائه میدهید اقدام به رزرو مجموعه ها میکنند . ولی اگر خواستید کمی تخفیف قائل بشید میتواند از طریق کد نخفیفی که به مشتریانتان میدهید برای آنها تخفیفاتی هم قائل شوید.

 

- از طریق درگاه پرداخت آنلاین نسیه را به فراموشی بسپارید!

 

تهیه پول نقد و جمع آوری پول ها در زمین بازی دشوارترین کار است . گاهی پول کم می آید و شما مجبور به نسیه دهی میشوید ولی این امر میتواند به کارتان صدماتی وارد کند . اگر روزانه 5 هزار تومن کمتر بگیرید در پایان ماه حداقل 120 هزار تومان کمتر سود کرده اید ! ولی باشگام این مشکل را نیز برایتان حل کرده است . سامانه ما به مشتریان شما یک درگاه بانکی اختصاص داده تا مراحل و رزرو و پرداخت هم زمان انجام شوند . مشتریان شما ابتدا سانس های خالی باشگاه شما را مشاهده کرده و سپس اقدام به رزرو یک سانس دلخواه میکنند. بعد از انتخاب سانس ، هزینه را بطور کامل یا بصورت تک نفره (مادر خرج) و یا بصورت دنگی و گروهی (در دست راه اندازی ..) پرداخت میکنند. اینکار باعث میشود دیگر اتفاق هایی نظیر کمبود وجه و نبود کارتخوان دیگر شما را آزار ندهد.

 

از تماس های غیر ضروری راحت میشوید!

 

روزانه حداقل  تماس دریافت میکنید که از شما سانس های خالی را میپرسند. این روش خوبی است برای اطلاع از سانس های خالی ولی فقط مختص همان روز است . مشتریانی که به شما زنگ میزنند نمیتوانند از سانس خالی مثلا فردا بعد ظهر شما آگاه شوند. چون اکثرا یا خودشان یادشان میرود که بپرسند و یا اینکه شما یادتان میرود به این موضوع اشاره ای داشته باشید. سامانه باشگام این مشکل را نظیر مشکلات قبلی بخوبی پوشش داده است . مشتریان میتوانند از طریق سامانه باشگام به راحتی سانس های خالی این هفنه و هفته های بعد را مشاهده کرده و خیلی راحت رزرو کنند . اینکار کمک فوق  العاده ای به فروش شما میکند!

 

مزایای سامانه رزرواسیون اینترنتی برای مراجعین


مزایای سامانه رزرواسیون اینترنتی برای مراجعین

 

- با باشگام نزدیک ترین سالن و یا باشگاه به محل زندگی خود را رزرو کنید

 

حتما از مراجعه به باشگاه هایی که از محل زندگی تو دور هستند خسته شده ای و دوست داری به یک باشگاه و نزدیک تر و بهتر مرجعه کنی . شاید بعلت کمبود شناختت از محل زندگیت و باشگاه های اطراف برایت سخت باشد دنبال یک باشگاه مناسبتر بگردی . اما باشگام این کار را برایت انجام میدهد! باشگاه های نزدیک به محل زندگیت رو در باشگام پیدا کن و به راحتی اقدام به رزرو یا ثبت نام اینترنتی کن!

 

- ارزانترین و به صرفه ترین باشگاه و یا سالن ها را پیدا کنید

 

یک انسان باهوش همیشه حواسش به دخل و خرجش است . اگر هزینه ای که برای اجاره و یا ثبت نام در یک مجموعه ورزشی میکنی برایت مهم است ، نیازی نیست که بصورت حضوری به تک تک آنها مراجعه کنی و انرژی ات را روی اینکار بگذاری !

باشگام لیستی از باشگاه های مدنظرت را در شهر خودت برایت نشان میدهد که خیلی راحت تر بتوانی آنها را مقایسه کرده و آن باشگاهی را که با بودجه تو هماهنگ است را رزرو کنی!

 

- از سانس های آزاد و خالی به راحتی و با یک کلیک آگاه شوید

 

از تماس های مکرر به صاحبان و مالکان مجموعه های ورزشی خسته شده ای؟ من برایت راه حل بهتری سراغ دارم! بجای زنگ زدن و اطلاع از سانس های خالی امروز (اگر به تلفن تو جواب بدهند ..) میتوانی به سامانه باشگام مراجعه کنی و سانس های خالی نه تنها امروز بلکه روز های بعد و هفته های بعد سالن مدنظر خودت را مشاهده کنی.

 

- اطلاعات مورد نیاز از قبیل شماره همراه و .. سالن مد نظرتان را به راحتی پیدا کنید.

 

شاید نیاز داشتی بنا به یک سری دلایل که میتوانند شخصی باشند به یک باشگاه ورزشی زنگ بزنی و یا بصورت حضوری به آنجا مراجعه کنی . در این صورت نیز میتوانی اطلاعات مورد نیاز خودت را از قبیل شماره تماس و آدرس را در سامانه باشگام مشاهده کنی . البته اگر آن باشگاه در سامانه ما عضو شده باشد.

 

- راحتی در پرداخت را تجربه کنید

 

با استفاده از درگاه بانکی که در اختیارتان میگذاریم میتوانید خیلی راحت و بصورت اینترنتی هزینه سالن و با مجموعه مورد نظرتان را یا بصورت انفرادی و یا بصورت گروهی (در دست اجرا ..) پرداخت کنید . فعلا تا زمانی که سامانه پرداخت گروهی و دُنگی در سامانه راه اندازی شود میتوانید دُنگ ها را خودتان جمع کرده  و اینترنتی پرداخت کنید.

 

 

باشگام

 

نحوه ثبت نام و خدمات دهی سامانه باشگام

 

اگر مدیر و یا صاحب یک باشگاه ورزشی هستید میتوانید از قسمت ثبت باشگاه اقدام به پُر کردن فرم ثبت نام کنید . این فرم شامل دسته بندی ، شهر ، نام مجموعه ، رشته های ارائه شده در مجموعه ، آدرس مجموعه ، شماره تماس ، توضیح کامل در مورد مجموعه ، نام مدیر مجموعه ، شماره موبایل مدیر مجموعه ، زنانه و یا مردانه بودن محیط و تصاویری از محیط سالن است که بعد از پُر کردن این فرم ها و آپلود تصاویرو زدن دکمه ثبت درخواست ما با شما تماس خواهیم گرفت

اگر میخواهی یک سانس اجاره کنی و یا در کلاس های ورزشی ثبت نام کنی باید اول در سامانه شما عضو بشی . برای اینکار کافیه به قسمت ثبت نام سامانه در بالای صفحه مراجعه کنی.

 

پشیبانی باشگام

 

باشگام برایتان پشتیبانی 24 ساعته ارائه میدهد . اگر مشکلی برایتان در فرایند ثبت نام و یا پرداخت پیش آمد میتوانید با شماره تلفن ۰۹۰۳۷۰۴۲۱۲۱  تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی باشگام