فروش اینترنتی سانس های ورزشی

فروش اینترنتی سانس های ورزشی و یا اجاره دهی سانس های ورزشی در سامانه باشگام . فروش اینترنتی سانس های ورزشی چه مزایایی دارد؟

 

باشگام ، سامانه رزرواسیون سالن های ورزشی

حتما تا بحال برایتان اتفاق افتاده است که از فروش سنتی سانس های ورزشی خسته بشید و بدنبال یک روش بهتر و آسانتر برای  فروش سانس باشید. باشگام ، یک سامانه مدیریت و فروش سانس های ورزشی است که بدین منظور راه اندازی شده است. اگر بخواهی در کار خودت از همه جلوتر باشی باید از ابزار های مناسب کارت استفاده کنی ! باشگام هم برای این طراحی و راه اندازی شده است تا کار شما را آسانتر کند و درآمد شما را بیافزاید. هر چند بعید است شما از همچنین ابزاری استفاده نکنید بنابراین ما شروع به معرفی مزایای این سامانه برای شما که مالک یک باشگاه و یا سالن ورزشی هستی میکنیم تا از درستی انتخابت نهایت اطمینان را حاصل کنی .

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، راحتتر کار کن!
 

از آنجایی که مدیر باشگاه و یا مجموعه ورزشی هستید ، همیشه دوست داشته ای بصورت غیرحضوری هم بتوانید به مشتریانت خدمات دهی کنید. باشگام این امکان را به شما میدهد که بصورت غیرحضوری اقدام به اجاره دهی مجموعه خود کنید.

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، تعداد مشتریان و میزان درآمدت رو حساب کن!
 

پس آن که که با استفاده از باشگام شروع به اجاره دهی آنلاین سالن های ورزشی کردید ، میتوانید وارد پنل شخصی خود بشوید و تعداد مشتریان و سانس های فروخته شده و حتی درآمدتون را به راحتی ببینید و کنترل کنید. این امر به شما در حسابرسی کمک شایانی خواهد کرد.

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، کمتر اعصابت خورد میشود!
 

از آنجایی که متصدی یک جایگاه ورزشی هستید همیشه گوشی شما در معرض زنگ خوردن است و شاید تا بحال از دست این مسئله کلافه شده باشید. مشتریان عموما برای رزرو سانس های ورزشی با شما تماس میگیرند یا تماس میگیرند تا از سانس های خالی روز های آینده اطلاعاتی کسب کنند . با ثبت نام در سامانه باشگام این مشکل را به راحتی حل میکنید چون مشتریان شما میتوانند بجای زنگ زدن به شما ، از طریق سایت باشگام اقدان به مشاهده سانس های باشگاه شما کنند و رزرو کنند.

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، نسیه را به فراموشی میسپاری!
 

اگه بخوام ساده تر بگم بدون چک و چونه ، پولت رو اول میگیری ! مشتریان بعد از مشاهده سانس های خالی ، وقتی که اقدام به رزرو سانس دلخواهشان میکنند مستقیما به درگاه بانکی هدایت میشوند و بدینگونه شما از هرگونه مشکلی در این زمینه مصون میمانید .

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، از دور سانس های سالن و باشگاهت رو مدیریت میکنی!
 

همانطور که گفتیم ، سامانه باشگام به شما این امکان را میدهد که از دور به مدیریت سانس ها و مشتریان بپردازید.دیگه نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تنها در صورت بروز مشکلات جهت رسیدگی عازم باشگاهتان خواهید شد ! شما با سامانه باشگام ارباب کار خودتان خواهید شد

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، اطلاعات باشگاهت روی توی فضای اینترنت ثبت کن!!
 

شاید یک نفر اسم باشگاه شما را شنیده باشد ولی هیچ آدرس و یا هیچ شماره تلفنی از باشگاه شما را نداشته باشد . بخاطر همین اسم باشگاه و یا سالن شما را در اینترنت جستجو میکند. اگر باشگاه شما در سامانه باشگام ثبت شده باشد ، صفحه اختصاصی شما در نتایج بالا خواهد آمد. اینکار باعث افزایش محبوبیت و تعداد مشتریان باشگاه شما خواهد شد.

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

با باشگام ، به کار خودت اعتبار ببخش!
 

از آنجایی که باشگاه شما در فضای اینترنت دارای صفحه اختصاصی میگردد ، اعتبار کار شما را افزایش میدهد. بدین ترتیب به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که افراد مشهور و مهم شهر شما برای تمرین به باشگاه شما مراجعه میکنند.

در دنیای امروز که عصر فناوری است تکنولوژی حرف اول را میزند و نمیتوان با روش عصر های پیشین به درآمد های بالا و قابل قبول رسید مگر اینکه از تکنولوژی استفاده کرد و با فناوری همراه شد . با اندکی تفکر میتوان به این نکته پی برد که رزرواسیون اینترنتی ، بهترین روش برای اجاره دهی سانس های ورزشی است.

چگونه در سامانه باشگام ثبت نام کنیم؟
 

برای ثبت نام در سامانه باشگام ، به قسمت ثبت باشگاه مراجعه کنید. در قسمت ثبت باشگاه فرمی را خواهید دید . این فرم شامل دسته بندی ، شهر ، نام مجموعه ، رشته های ارائه شده در مجموعه ، آدرس مجموعه ، شماره تماس ، توضیح کامل در مورد مجموعه ، نام مدیر مجموعه ، شماره موبایل مدیر مجموعه ، زنانه و یا مردانه بودن محیط و تصاویری از محیط سالن است که بعد از پُر کردن این فرم ها و آپلود تصاویرو زدن دکمه ثبت درخواست ما با شما تماس خواهیم گرفت.

فروش اینترنتی سانس های ورزشی

قوانین و مقررات سامانه باشگام
 

1- باشگام تابع قوانین حمهوری اسلامی است.درج هرگونه متن یا درج اگهی سیاسی یا ضد جمهوری اسلامی غیراخلاقی و فرهنگی و ...باعت مسدود شدن حساب کاربری شخص خاطی و گزارش ان خواهد شد.

2- عضویت در باشگام کاملا رایگان است.

3- برای استفاده ی بهتر از خدمات سایت می بایست در ابتدا ویژگی ها و شرایط استفاده آن خدمات را مطالعه نموده باشید.

4- لطفا در درج اطلاعات خود دقت حاصل فرمایید و از به  کار بردن اطلاعات غلط خودداری فرمایید ومسئولیت وارد کردن اطلاعات غلط به عهده کاربر است.

 5- باشگام هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت، باشگاه و خدمات ارائه شده در مجموعه ورزشی ندارد .

6- هنگام رزرو سالن های ورزشی حتما قسمت توضیحات هر سالن مطالعه شود

7- بعد از خرید بلیط کد بلیط به شماره موبایل شما ارسال میشود و کاربر موظف به حفاظت از کد مربوطه می باشد..

8- کلیه اطلاعات شخصی کاربران، حساب های مالی، اطلاعات تماس خصوصی و... به صورت کاملا محرمانه نزد باشگام باقی خواهد ماند

9- حضور کاربر حداقل ده دقیقه قبل از وقت تعیین شد، در محل الزامی است یا باید هردو طرف باهم همانگ باشند

10- ارائه کارت شناسایی معتر و یا ارائه کد بلیط مربوطه در هنگام مراجعه از طرف رزرو کننده الزامی است

11- کاربر رزرو کننده خدمات و کلاس های سامانه متعهد می شود از امکانات مجموعه صرفاً جهت تمرینات تیم خود استفاده نموده و از آوردن افراد همراه به عنوان تماشاچی و یا ..... خودداری نماید

12- کاربر سامانه متعهد می شود تا نهایت امانت داری را در طول مدت تمرین رعایت نموده و در صورت وارد نمودن خسارت به تجهیزات، تأسیسات و امکانات ورزشی مجموعه، مبلغ خسارت را نقداً و در اسرع وقت پرداخت نماید

13- درصورت رزرو مجموعه های چند منظوره در سامانه، مسئولیت تأمین هر گونه وسایل و تجهیزات ورزشی نظیر توپ و لباس و ... به عهده خود کاربر می باشد

14- کاربر حق واگذاری بلیت رزرو خود را به شخص ثالث دیگری ندارد. در این صورت کاربر باید با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نماید تا هماهنگی های لازم انجام شود

15- رعایت اخلاق ورزشی و حفظ شئونات اسلامی و رعایت مقررات مجموعه در کلیه محیط مرتبط با مجموعه الزامی می باشد

16 -سامانه باشگام در قبال بیمه افراد استفاده کننده از امکانات مجموعه هیچگونه مسئولیت قانونی نداشته و در صورت رخداد هر گونه حادثه برای استفاده کنندگان، مسئولیت هزینه های درمانی، غرامت نقص عضو و غرامت فوت، بر عهده مجموعه ورزشی خواهد بود

17- جهت کنسل کردن یک سانس می بایست 24 ساعت قبل اطلاع دهید در غیر اینصورت امکان کنسلی وجود ندارد و وجه واریزی عودت داده نمی شود