معرفی 75 استدیو و مربی بدنسازی و تناسب اندام که هم اکنون تمرینات آنلاین را ارائه می دهند

به دنبال الهام از تمرین هستید؟ در اینجا در مورد نحوه تمرین و عرق کردن در خانه صحبت خواهیم کرد

اکنون زمان آمیختن روال تمرینی شماست. سالن های ورزشی و استودیوهای تناسب اندام بیش از هر زمان دیگری گزینه های پخش جریانی را به صورت زنده و بر اساس تقاضا ارائه می دهند.

کلاسهای تناسب اندام و سالنهای ورزشی در همه جا باید سازگار شوند تا بتوانند در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 تمرینات مجازی از راه دور یا مجازی را انجام دهند. این بدان معناست که شما در واقع انبوهی از گزینه ها را برای ایجاد عرق در اختیار دارید.

مشاهده لیست و آدرس باشگاههای بدنسازی و آمادگی جسمانی

 

کلاس های تمرین آنلاین - با مجوز از خدمات پخش جریانی ، برنامه های تناسب اندام و فیلم های قابل بارگیری - به شما امکان می دهد تمرینات زنده و درخواستی را در هر کجا و هر زمان که برای شما مناسب باشد انجام دهید.

Mecayla Froerer ، مدیر آموزش آنلاین NordicTrack-iFit و آکادمی ملی پزشکی ورزشی می گوید: "اکنون زمان مناسبی برای شاخه گرفتن و امتحان کردن چیزهای سرگرم کننده است که می توانید در برنامه تناسب اندام خود بگنجانید - حتی اگر از منطقه راحتی شما خارج باشد." NASM) مربی شخصی مجاز.

و به یاد داشته باشید ، حرکت می تواند در تقویت خلق و خو ، سطح انرژی و حتی عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار مثر باشد و ورزش را به عنوان گزینه اصلی برای کمک به شما در کنار آمدن با استرس مربوط به ویروس کرونا که ممکن است با آن روبرو شوید ، قرار دهد.

برای بیشترین مزایا ، Froerer توصیه می کند جلسات قدرت ، کاردیو و ریکاوری و تحرک را در برنامه تمرین آنلاین خود قرار دهید. به احساس بدن و ماهیچه ها توجه کنید تا بتواند بهترین تقسیم را برای شما تعیین کند و بدانید که هر زمان که تمرین می کنید نوع جدیدی از تمرین را انجام دهید ، مهم نیست که چقدر تناسب اندام دارید ، تا حدی احساس درد می کنید. هر اتفاقی که در تلفن ، رایانه لوحی ، رایانه یا صفحه تلویزیون شما می افتد ، هر کلاس را با سرعت خود بخوانید.

و اگر آسیب یا بیماری دارید که ممکن است توانایی شما را در ورزش محدود کند ، بهتر است قبل از شروع یک تمرین جدید با پزشک خود مشورت کنید.

برای کمک به شروع کار ، در اینجا لیستی از 61 تمرین آنلاین وجود دارد که می توانید همین حالا و در هر کجا که می توانید به اینترنت وصل شوید ، امتحان کنید.

Barre
Barre3 با اشتراك ، به ماهیان 29 دلار (پس از یك دوره آزمایشی 15 روزه رایگان) به صدها تمرین درخواستی دسترسی نامحدود داشته باشید.

Pure Barre GO یک تمرین رایگان در سایت پیدا خواهید کرد که می توانید قبل از ثبت نام در یک دوره هفت روزه آزمایشی ، نمونه آن را بگیرید. بعد از آن ، تمرینات Pure Barre را با قیمت 29.99 دلار در ماه انجام دهید.

کلاسهای Bar Bar شامل تمرینات تقویت کننده قسمت های بالاتنه ، پا و هسته هستند که همه در یک تمرین هستند. پس از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ، دسترسی نامحدود 19 دلار در ماه هزینه دارد.

مشت زنی
EverybodyFights هر روز به چندین تمرین زنده مجازی و بایگانی کامل کلاسهای زنده قبلی که تقاضا دارند با پرداخت 29.99 دلار در ماه (پس از 30 روز دوره آزمایشی رایگان) دسترسی پیدا کنید. این استودیو به خاطر تمرینات بوکس معروف است ، اما همچنین برخی از کلاس های یوگا و قدرت را نیز در این رشته پیدا خواهید کرد.

Prevail Boxing تمرینات رایگان بوکس را از طریق کانال YouTube استودیوی مستقر در لس آنجلس بررسی کنید.

رامبل بوکس با تمرینات قدرتی در تلویزیون رامبل روبرو می شود که کلاسهای 45 دقیقه ای را برای رزرو هر یک با هزینه 15 دلار برگزار می کند.

Title Boxing Club On Demand بعد از یک دوره هفت روزه رایگان ، ماهیانه 19.99 دلار برای تمرینات متقاطع بوکس پرداخت می کنید.

Work Train Fight Book یک ماه کلاس های مجازی نامحدود و چهار جلسه آموزش شخصی آنلاین با قیمت 67 دلار.

برقص
305 تناسب اندام برای برنامه ای از تمرینات زنده که در ساعت 12 شب به صورت رایگان پیوست می شوند ، به صفحه رویدادهای دیجیتال 305 تناسب اندام مراجعه کنید. ET روزانه در YouTube. به لطف صداهای آریانا گراند ، لیزو و بیانسه ، این جلسات رقص همیشه یک مهمانی است.

تمرینات رقص استودیویی AKT GO On-demand ماهانه 19.99 دلار است و آنها رقص رقصیده را با فواصل قدرت برای یک جلسه کاردیو و قدرت مخلوط می کنند.

Ballet Beautiful این استودیوی تناسب اندام با الهام از باله مستقر در شهر نیویورک بر حرکات ناشی از رقص کلاسیک تمرکز دارد. برای دسترسی نامحدود به تمرینات پخش جریانی آنلاین استودیو می توانید در کلاسهای تک نفره شرکت کنید یا مشترک شوید. یک عضویت با قیمت 40 دلار در ماه خریداری کنید.

DanceBody Live استودیوی تناسب اندام مبتنی بر رقص ، تمرینات کاردیو و مجسمه سازی درخواستی را به مدت 34.99 دلار در ماه و با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه ، به صورت زنده و درخواستی انجام می دهد.

مرتبط: نحوه شروع (یا راه اندازی مجدد) روال کاردیو که با آن پایبند هستید

Forward_Space این تمرین رقص ، اکنون از طریق پخش جریانی مستقیم و در صورت تقاضا در دسترس است ، هنر و دو و میدانی را با هم آمیخته است. این تمرین که توسط کریستین سودئکیس ، طراح رقص تهیه شده ، سرگرم کننده ، چالش برانگیز و گویا است. و نه ، تجربه رقص لازم نیست. بعد از دوره آزمایشی ، قیمت 34 دلار در ماه یا 340 دلار در سال است ، که شامل دسترسی به کلاسهای زنده روزانه و جلسات قبلی انتخاب شده به مدت هفت روز است.

تناسب اندام کوکووا با تمرین رقص آفریقایی کوکووا باعث می شود بازوها ، کمر ، پاها و باسن خود را به ترکیبی از ریتم های مرکزی ، شرقی ، جنوبی ، غربی و آفریقای شمالی برسانید. آماده حرکت و تعریق شوید؛ برای تمام سطوح تناسب اندام رقص. با 14.99 دلار در ماه یا 149.99 دلار در سال پس از یک دوره آزمایشی رایگان سه روزه مشترک شوید. با سه تمرین جدید که هر هفته به آنها اضافه می شود ، به کتابخانه ای از تمرینات رقص درخواستی دسترسی خواهید داشت.

انجمن مجسمه سازان "رقص. مجسمه سازی عرق کردن. تکرار کنید »- شعار اینجا است. سرویس پخش جریانی با الهام از رقص ، حرکات رقص را با تمرینات وزنه ، نوارهای مقاومت ، کشویی و وزنه های کوچک دست برای ترکیبی از تمرینات کاردیو و قدرت ترکیبی می کند. با 19.99 دلار در ماه یا 120 دلار در سال ثبت نام کنید.

چند کلاسه
تناسب اندام 24 ساعته برای دسترسی به کتابخانه برنامه 24GO شامل 1500 تمرین درخواستی ، کلاسهای Les Mills و مربیگری صوتی ، نیازی به عضویت در این زنجیره ورزش ملی نیستید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تمرینات را ردیابی کنید ، پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید ، کلاس ها و تمرینات را برنامه ریزی کنید ، یادآوری تقویم را دریافت کنید و موارد دیگر.

Aaptiv برنامه تناسب اندام بسیار عالی هزاران تمرین مبتنی بر صدا را شامل می شود - از جمله تردمیل ، قدرت ، یوگا و تمرینات در فضای باز. برنامه شما را از طریق دستورالعمل های صوتی راهنمایی می کند (شما مجبور نیستید صفحه خود را به طور مداوم تماشا کنید). ماهانه 14.99 دلار یا 100 دلار در سال پس از هفت روز استفاده آزمایشی رایگان پرداخت کنید.

مربیان استودیو Barry's ، تعداد زیادی تمرین در خانه ، مستقیماً از اتاق نشیمن خود ، در کانال IGTV باری به اشتراک می گذارند. یا بصورت مستقیم از سایت به تمرینات با شدت بالا با امضای Barry's signature (از 20 دلار در هر کلاس ؛ بسته های موجود) بپیوندید. Barry's همچنین کلاسهای مراقبتهای Barry's Cares را هر یکشنبه برگزار می کند که برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان رایگان است و به عنوان کلاسهای مبتنی بر اهدا برای عموم آزاد است. درآمد حاصل از آن به Direct Relief ، سازمانی که تجهیزات پزشکی و تجهیزات محافظت شخصی را برای کارگران خط مقدم فراهم می کند ، می رسد.

Beachbody On Demand به بیش از 1100 تمرین از طریق پخش جریانی یا بارگیری و تماشای آفلاین دسترسی پیدا کنید. برنامه های عضویت همچنین گزینه های مربیگری و برنامه های غذایی (با شروع 99 دلار برای 12 ماه یا 39 دلار برای سه ماه) را ارائه می دهد.

تناسب اندام Booya بعد از یک ماه رایگان ، هر ماه 9.99 دلار بابت دسترسی به کتابخانه تناسب اندام Pilates ، باره ، یوگا ، برنامه های تقویت کننده و استقامت پرداخت کنید. برنامه های تمرینی 2.99 دلار اضافی برای دستیابی به آن است.

Burn Boot Camp امتیازات مناسب تناسب اندام بانوان از طریق کانال YouTube خود در خانه تمرینات در خانه را ارائه می دهد (هم تمرینات قلبی و هم قدرت).

Centr Straight از بنیانگذار آن ، ستاره خال کوبی هالیوود ، کریس همسورث ، این برنامه تمرینات در خانه ، برنامه های جامع تغذیه ای و راهکارهای سبک زندگی را برای مدیریت بهتر استرس به شما ارائه می دهد. تمرینات (و سایر راهنماهای زندگی سالم) همگی توسط همان تیم متخصصان سلامتی تهیه شده اند که به خود همسورث کمک می کنند تا در شکل بدن باشد. در حال حاضر ، یک عضویت 12 ماهه پس از یک دوره هفت روزه رایگان ماهیانه 10 دلار هزینه دارد.

ClassPass شما ممکن است از سرویس اشتراک ClassPass برای امتحان کلاسهای تمرین بوتیک در محله خود استفاده کرده باشید ، اما می توانید از آن برای نمونه کلاسهای پخش جریانی مستقیم از مجموعه ای از استودیوهای سراسر جهان استفاده کنید که شامل دوچرخه سواری ، یوگا ، قدرت ، HIIT ، کاردیو ، رقص ، و تمرینات بیشتر. یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان وجود دارد و پس از آن هر ماه 15 دلار است.

کلاسهای تمرین Crunch Live On-demand برای اعضای Crunch رایگان است ، اما این سایت همچنین یک دوره آزمایشی 90 روزه رایگان (9/99 دلار در ماه پس از آن) برای افراد غیر عضو ارائه می دهد.

DailyBurn این شرکت جامع پخش جریانی تمرین ، پس از 30 روز استفاده آزمایشی رایگان ، هزاران کلاس با 20 دلار در ماه ارائه می دهد.

داون داگ که بیشتر به دلیل دو برنامه یوگا شناخته می شود ، گزینه های تمرین HIIT ، barre و هفت دقیقه ای را نیز ارائه می دهد. گزینه های رایگان و پولی در دسترس است.

Fhitting Room Live از طریق بزرگنمایی تمرین کنید. کلاس های HIIT و قدرتی که 20 دلار قیمت دارند ، 24 نفر محدود هستند و به شما اجازه می دهند هم زمان با مربی و همکلاسی های خود ببینید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

Fit4Mom از طریق سایت ، به حق رای دادن محلی خود بروید تا به دهکده مجازی آن بپیوندید. به صورت هفتگی تمرینات در منزل و فعالیت های آنلاین درخواستی را برای والدین انجام دهید تا با بچه ها انجام دهند. ماهانه 19.99 دلار پس از هفت روز استفاده آزمایشی رایگان.

Fitness Blender Fitness Blender دارای صدها تمرین آنلاین رایگان است. HIIT ، Pilates ، kettlebell و سایر تمرینات مورد نیاز را انتخاب کنید. تمرینات سریع 8 و 10 دقیقه ای یا طولانی تر تا 45 ، 60 و 90 دقیقه را انتخاب کنید.

برنامه های FitOn همیشه و بدون کاردیو ، HIIT ، قدرت ، یوگا ، قبل و بعد از زایمان و سایر کلاس ها.

Gymondo با اشتراک هایی که از 6.99 دلار در ماه شروع می شود (پس از یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان) ، این سرویس کلاس های مختلفی را شامل می شود ، از باری و اردوگاه تا تحرک و قدرت.

HyperBody هنرمند معتبر چندرسانه ای و مربی معتبر اکنون به او کلاسهای دوست داشتنی و قبیله ای را که هرگز قبلاً کار نکرده اید ، به صورت آنلاین با قیمت 5 دلار (20 دلار برای یک ماهانه نامحدود) ارائه می دهد. کلاس ها شامل مهمانی های رقص تناسب اندام ("Fitness Raves") ، تمرینات قدرتی ، و تمرینات به سبک اردوی قلبی می باشد. تمرینات جدید هفتگی اضافه می شود. انتظار چراغ های سیاه ، درخشان و مثبت بودن بدن را داشته باشید.

iFit با پرداخت 15 دلار در ماه (پس از 30 روز آزمایشی رایگان) ، به صدها تمرین هدایت شده توسط مربیان و ورزشکاران در سطح جهانی امتیاز دهید. آن را با تجهیزات سازگار همگام سازی کنید یا به تنهایی از آن استفاده کنید.

JetSweat خدمات آنلاین به شما امکان دسترسی به استودیوهای برتر تناسب اندام را می دهد ، صرف نظر از کد پستی شما. کلاس های موجود شامل پیلاتس ، موی تای ، تمرینات قدرتی و ... است. برنامه را بارگیری کنید و توصیه های تمرینی را براساس طول تمرین مورد نظر ، میزان دشواری و اهداف تناسب اندام دریافت خواهید کرد. هزینه ماهانه 19.99 دلار است.

Les Mills On Demand پس از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ، برنامه ها از 9.99 دلار در ماه شروع می شوند. تمرینات از دوچرخه سواری داخل سالن گرفته تا HIIT گرفته تا یوگا فیوژن تا ایروبیک مرحله ای ، مارت

جلسات الهام گرفته از هنرهای هنری و چندین جلسه دیگر. این سایت همچنین برخی از تمرینات رایگان را ارائه می دهد.

Luna برنامه و برنامه اشتراک آنلاین برای مادران و مادران آینده تمرینات قبل و بعد از تولد ، برنامه های درمانی فیزیکی سلامت زنان و موارد دیگر را ارائه می دهد. شروع با 20 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان.

Mile High Run Club (MHRC) MHRC به کلاسهای درون استودیویی خود بر اساس تردمیل معروف است ، اما زنجیره استودیوی تناسب اندام نیز آنلاین شده است و کلاسهای دیجیتال زنده را با تمرینات در حال اجرا (برای تردمیل یا خارج از منزل) ، تمرینات قدرتی ، یوگا ارائه می دهد. ، و بهبودی یک ماه اجرای نامحدود 12.99 دلار هزینه دارد.

Nike Training Club این برنامه تمرینات ورزشی متمرکز و برنامه های تمرینی رایگان را ارائه می دهد. در حال حاضر ، NTC Premium برای اعضای نایک رایگان است.

Neou هزاران کلاس را براساس نوع ، مدت زمان ، تمرکز و موارد دیگر مرور کنید. پس از 30 روز استفاده آزمایشی رایگان ، هر ماه 15 دلار پرداخت خواهید کرد.

Obé به تمرینات زنده و پخش مجدد وزن بدن ، رقص ، بوکس ، بارور ، قدرت و سایر موارد دسترسی پیدا کنید. ماهیانه 27 دلار با یک دوره هفت روزه رایگان شروع می شود.

مربیان Openfit بیش از 10 ساعت در روز HIIT زنده ، قدرت ، نعمت ، یوگا و تمرینات پیاده روی را آموزش می دهند. یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان را امتحان کنید و سپس ماهانه 8 دلار بپردازید.

Orangetheory در حال حاضر ، استودیوی تناسب اندام که با تمرینات تناوبی مبتنی بر ضربان قلب و بدن شناخته می شود ، فیلم های تمرینی روزانه رایگان را از طریق برنامه خود ارائه می دهد. همه در طول و در خانه مناسب هستند.

Peloton شما تجهیزات Peloton را دارید یا ندارید ، می توانید با استفاده از برنامه با پرداخت 12.99 دلار در ماه ، پس از یک آزمایش 30 روزه ، از این برنامه استفاده کنید. کلاس های دوچرخه سواری ، دویدن ، یوگا ، فضای باز و قدرتی در دسترس است.

هیکل 57 هر جلسه درخواستی ترکیبی از کاردیو ، قدرت ، هسته و کشش در تمرین مورد علاقه فرقه است. ماهانه 24.99 دلار شروع می شود.

Planet Fitness Access به تمرینات رایگان موجود در کانال YouTube باشگاه بدنسازی دسترسی پیدا کنید.

تناسب اندام PopSugar وب سایت تناسب اندام از طریق کانال YouTube خود کلاس های HIIT ، کاردیو ، باره ، بوکس و رقص رایگان ارائه می دهد.

P.Volve برنامه خود را سفارشی کنید ، و آنها تمرینات را برای رسیدن به اهداف خود پیشنهاد می کنند. بیش از 200 فیلم تمرینی مورد تقاضا برای انتخاب وجود دارد. ماهانه با 14.99 دلار شروع می شود.

Strong by Zumba بعد از یک کلاس 30 دقیقه ای رایگان ، مکان را مرور کنید و کلاسهای زنده ارائه شده توسط استودیوهای محلی را پیدا کنید. هزینه کلاس و شرایط عضویت متفاوت است.

استودیو هنگامی که نمی خواهید به صفحه نمایش نگاه کنید ، کلاس های تردمیل ، قدرت و کشش مبتنی بر صدا را با برنامه 99 دلار در سال (به دنبال یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان) ، امتحان کنید.

Sweat این برنامه تمرینی متمرکز بر زنان 33 سنت در روز هزینه دارد (که این رقم سالانه 119.94 دلار است) و شما را با چندین مربی زن مشهور متصل می کند ، که هر کدام چندین برنامه قدرت و قلب را ارائه می دهند.

Sweat Factor این برنامه میزبان تمرینات جریانی از طیف گسترده ای از مربیان است. گزینه های کلاس شامل تمرینات HIIT ، barre ، وزن بدن ، دمبل ، قبل از زایمان ، کتری زنگ و پیلاتس است. هزینه عضویت معمولاً 19.99 دلار در ماه یا 179.99 دلار در سال است.

مربی بدن ، کانال YouTube را از Jo Wicks (با 2.5 میلیون مشترک) بررسی کنید که در آن او انرژی عفونی و خوش اخلاق خود را برای ایجاد انگیزه در شما به ارمغان می آورد.

TheOptimal.me با برنامه "زنده ماندن و رشد" شرکت تناسب اندام عملکردی ، به مدت 30 روز دسترسی رایگان به تمرینات حرکتی کاربردی دارید که برای بهبود انعطاف پذیری ، قدرت و تحرک برای افراد در هر سنی ، به علاوه دستور العمل ها و راهنماهای زندگی سالم طراحی شده است - بدون اعتبار اطلاعات کارت مورد نیاز است (برنامه ها با 14.99 دلار در ماه پس از 30 روز شروع می شود).

کلاسهای Tone It Up Live و فیلمهای 10 تا 40 دقیقه ای بر اساس تقاضا بر روی یوگا ، تمرین با وزنه ، HIIT ، کاردیو ، کتری زنگ و موارد دیگر تمرکز دارند. پس از هفت روز استفاده آزمایشی رایگان ، قیمت ها از 5 دلار در ماه شروع می شود.

Toot Mudder Bootcamp آیا می خواهید بدن خود را به شکلی در بیاورید که بتواند مسیر موانعی را که چالش هایی است که زندگی به سمت شما ایجاد می کند ، کنترل کند؟ #TMBatHome برای کمک به ایجاد انعطاف پذیری فیزیکی طراحی شده است و در حال حاضر عضویت آنلاین را ارائه می دهد که به شما نمره روزانه تمرینات درخواستی ، کلاسهای جریان مستقیم ، مربیگری و دسترسی به یک انجمن خصوصی فیس بوک برای اعضا را می دهد. عضویت ماهانه 49 دلار است.

Variis تمرینات SoulCycle ، Equinox و PURE Yoga را به عنوان بخشی از این برنامه پیدا کنید. پس از هفت روز استفاده آزمایشی رایگان ، ماهانه 39.99 دلار پرداخت خواهید کرد.

Vitality Society این انجمن آنلاین برای افراد 60 سال به بالا تمرینات روزانه و برنامه های سلامتی را با زوم با قیمت 9.99 دلار در هر کلاس ارائه می دهد.

YMCA 360 از کلاسهای گسترده ای - از جمله یوگا ، دوچرخه سواری ، بوت کمپ و تمرینات مناسب خانواده - به صورت آنلاین رایگان لذت ببرید.

الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل
Richard Simmons برای تمرینات رایگان در مدرسه قدیمی از کانال YouTube نماد تمرین دیدن کنید. فیلم های جدید هر هفته ارسال می شوند.

Billy Blanks Tae Bo Fitness Billy Blanks در دهه 1990 تمرینات کامل بدن خود را با الهام از کیک بوکسینگ توسعه داد. اکنون می توانید ده ها تمرین را از طریق کانال YouTube وی پخش جریانی کنید.

Jazzercise On Demand با شروع ماهانه 19.99 دلار پس از یک دوره 14 روزه آزمایشی رایگان ، به تمرینات مبتنی بر رقص دسترسی نامحدود داشته باشید. (بله ، این کلاسهای مجازی بخشی از نسخه اصلی Jazzercise است که توسط جودی شپارد میست در سال 1969 شروع شده است ؛ و بله ، موسیقی به روز شده است.)

استحکام - قدرت
با Kira Stokes متناسب شوید این برنامه به شما امکان می دهد به تمام تمرینات مربی که بر روی بدن کامل ، قدرت قلبی یا قدرت ساختن و تقویت صدا در مناطق خاص تمرکز دارند ، دسترسی پیدا کنید. این برنامه پس از هفت روز استفاده رایگان ماهانه 14.99 دلار است.

SLT این استودیوی بوتیک در واقع تقویت و تقویت عضلات شما با استفاده از دستگاه سنتی Pilates Reformer است. اکنون می توانید SLT را با کلاسهای 15 تا 60 دقیقه ای در خانه امتحان کنید. (برای کمک به سر خوردن شما به یک حوله ، جوراب یا گلایدر احتیاج دارید.) هزینه ماهیانه 45 دلار است.

Class Access به استودیوی دیجیتال که روزانه تمرینات تبدیل کننده بدن و ذهن را با پرداخت 40 دلار در ماه ارائه می دهد.

تریسی اندرسون در یک زمان ، فقط افراد مشهور می توانستند از مهارت های بدن سازی او استفاده کنند ، اما اکنون می توانید در یک دوره آزمایشی 14 روزه و سپس 90 دلار در ماه ، در استودیوی آنلاین ، کلاسهای هفتگی برای همه سطح تناسب اندام شرکت کنید.

یوگا و پیلاتس
Alo Moves این برنامه کلاس های یوگا و مدیتیشن را ارائه می دهد ، اما همچنین شامل کلاس های قدرت ، باره ، پیلاتس و HIIT است ، همه با تمرکز حواس. به مدت 14 روز رایگان و سپس 20 دلار در ماه.

Bulldog Online سایت و برنامه یوگا اولویت فلسفه "بدون ایجاد رعب و وحشت" ، دستورالعمل های ساده و سرگرمی است. با یک دوره آزمایشی 30 روزه به کلاسهای یوگای درخواستی دسترسی پیدا کنید. بعد از آن ، هر ماه 12.99 دلار هزینه دارد.

CorePower Yoga On Demand با پرداخت 19.99 دلار در ماه ، از هر دستگاهی به بیش از 300 کلاس محبوب استودیوی یوگا دسترسی پیدا کنید. این استودیو همچنین در کانال YouTube خود تمرینات زنده رایگان را پخش می کند و مجموعه ای از تمرینات آنلاین رایگان را که هر هفته تغییر می کنند ارائه می دهد.

Exhale استودیوی تخصصی یوگا و اسپا کلاس های خود را به صورت دلخواه ارائه می دهد. یوگا را انتخاب کنید ، یا تمرینات ورزشی ، کاردیو یا HITT را امتحان کنید. پس از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ، هزینه عضویت 19.99 دلار در ماه یا 199.99 دلار در سال است. همچنین می توانید کلاس های جداگانه را بدون عضویت خریداری کنید.

Gaia مجموعه آنها از یوگا و مراقبه ها یک شروع عالی برای توسعه یک تمرین ذهن و بدن است. هفت روز تلاش کنید و سپس ماهانه 8.25 دلار بپردازید.

Glo با تمرکز بر روی یوگا ، مراقبه و پیلاتس ، یک برنامه آزمایشی رایگان 15 روزه ارائه می دهد. عضویت هر ماه 18 دلار است.

Lululemon مارک محبوب Athleisure همچنین فیلم های یوگای آنلاین رایگان ، از آموزش مبتدی تا کلاس های قدرت و vinyasa را ارائه می دهد.

ژست یوگا این کتابخانه از یوگا با علائمی که می خواهید روی آن تمرکز کنید ، مانند کمر درد یا افسردگی قابل جستجو است. این سایت همچنین کلاسهای یوگای درخواستی را ارائه می دهد که توسط معلمان از سراسر جهان برگزار می شود. هر کلاس 99 سنت است و 10 درصد درآمد آن به سازمان غیر انتفاعی بهداشت روان آمریکا اختصاص دارد.

YogaWorks Live برای عضویت در جریان مستقیم نامحدود خود با پرداخت 49 دلار در ماه ثبت نام کنید.

کلاسهای درخواستی VeraYoga رایگان هستند و دارای لیست پخش Spotify هستند. پس از هفت روز استفاده آزمایشی رایگان ، عضویت 29.99 دلار در ماه است.