مقدمه ای بر اسب سواری

آیا علاقه مند به سوارکاری هستید در اینجا معرفی سریع اسب سواری و برخی از مزایای مختلف آن برای سلامتی و تناسب اندام آورده شده است

اسب سواری ورزشی عالی برای درگیر شدن است و فعالیتی برای همه سنین و توانایی هاست.

افراد بیشتر و بیشتر به این ورزش می پردازند و از مزایای سلامتی آن بهره مند می شوند که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

شروع سوارکاری
سواران باتجربه و باتجربه ممکن است اسب یا اسب خود را داشته باشند و تمام وسایل لازم برای سواری را داشته باشند ، اما شما برای شروع به این همه چیز واقعاً نیازی ندارید. مدارس سواری می توانند آموزش هایی را برای تازه کار مطلق از طریق سوارکاری با اعتماد به نفس و با تجربه تر فراهم کنند. یک مدرسه سوارکاری می تواند در عین تهیه تمام تجهیزات لازم که شما نیاز دارید ، بدون اینکه اسب فراموش شود ، یک ورزشکار را به شما بچشاند.

هنگامی که یک مدرسه سوارکاری انتخاب کردید ، مهمترین نکته این است که برای بازدید از آن بازدید کنید. اگر قادر به ملاقات نیستید ، ممکن است لازم باشد قبل از این تماس بگیرید تا مربی چند جزئیات در مورد هیکل و تجربه قبلی خود را مطلع کنید. به این ترتیب ، اسبی که برای درس شما آماده می شود متناسب با نیاز شما خواهد بود.

شرئع سوارکاری

فواید اسب سواری برای سلامتی
اسب سواری یک تمرین عالی است و تعدادی از مزایای سلامتی و تناسب اندام را فراهم می کند ، از جمله:

  • عضلات پا را توسعه می دهد
  • تعادل و وضعیت بدن را بهبود می بخشد
  • تمرکز ذهنی را بهبود می بخشد
  • عضلات بازو و چابکی دست ها را توسعه می دهد
  • ذهن را از حواس پرتی های روزمره تازه و تمیز می کند
  • فواید جسمی اسب سواری

اسب سواری یک شکل عالی از ورزش است که هم مزایای قلبی عروقی و هم عضله سازی دارد. اگرچه ممکن است در نگاه اول به نظر برسد که سوارکار هیچگونه تمرین بدنی عمده ای انجام نمی دهد ، اما یک ساعت فعالیت می تواند کالری مشابه 30 دقیقه آهسته دویدن یا دوچرخه سواری را بسوزاند. بنابراین ، تمام مزایای سلامتی مرتبط با ورزش منظم قلب و عروق به دست می آید.

بعد از اولین سوار شدن ممکن است عضلاتی را احساس کنید که هرگز نمی دانید که دارید. این امر به دلیل حرکت اسب و تأثیر آن بر روی سوارکار هنگام سوار شدن است. در حالی که سوارکار به حرکات اسب واکنش نشان می دهد تا از تعادل خود جلوگیری کند ، عضلات عمقی وضعیت تنه و لگن و عضلات انتهایی ران به طور مداوم مطبوع می شوند.

فواید روانشناختی اسب سواری
اسب سواری به عنوان ویژگی های درمانی عالی شناخته شده است. فواید روانشناختی می تواند برای سواران به همان اندازه فواید جسمی اهمیت داشته باشد.

فقط در خارج از خانه بودن و لذت بردن از فضای خوب در خارج از منزل باعث بهبود وضعیت عمومی شما می شود و به عنوان یک فشار شکننده بزرگ عمل می کند. هنگام سوار شدن حس واقعی بازدم و آزادی وجود دارد. بعلاوه ، ایجاد رابطه و احساس اعتماد بین خود و اسب بسیار پاداش آور است. یادگیری کنترل و مراقبت از حیوانی بسیار بزرگتر از خود می تواند تأثیر زیادی بر اعتماد به نفس شما بگذارد.