مهم ترین لوازم سوارکاری

آیا اشکال اسب سواری دارید؟ اگر شما می خواهید در کیت شخصی خود سرمایه گذاری کنید ، در اینجا راهنمای موارد ضروری است که برای شروع به آن نیاز دارید. هنگام خرید وسایل سواری مهم است که از کیفیت بالایی برخوردار باشید بنابراین بهترین محافظت را برای شما ایجاد می کند.

کلاه اسب سواری
هنگام خرید کلاه سوارکاری ضروری است که یک بند چانه سه نقطه تهیه کنید و مطمئن شوید که برای محافظت نهایی از آن متناسب است. اطمینان حاصل کنید که با استانداردهای ایمنی موجود مطابقت داشته باشد. عاقلانه است که از گرفتن کلاه دست دوم خودداری کنید ، مگر اینکه از تاریخچه آن مطلع شوید. حتی اگر کلاه در شرایط بکر به نظر برسد. اگر کلاه آسیب دیده باشد ، حتی به اندکی افتاده ، برخی از ویژگی های محافظتی ممکن است محدود شود.

کلاه سوارکاری

چکمه های اسب سواری
صندوق سواری دو نوع اساسی دارد. چکمه های بلند و چکمه های ژوداپور. چکمه های بلند گرچه گران هستند اما این مزیت را دارند که از پا و مچ پا سوار محافظت می کنند. با این حال ، پوشیدن آنها می تواند محدود کننده و ناراحت کننده باشد. چکمه های ژودپور به طور کلی راحت ترند ، اما از پای سوار محافظت نمی کنند و بنابراین اغلب با گترهایی که قسمت پایینی پا را می پوشند ، پوشیده می شوند. برای جلوگیری از لیز خوردن پا در داخل آهن رکاب ، یک پاشنه کوچک روی چکمه ها خواهد بود. از مربیان نباید استفاده کرد زیرا محافظت کمی دارند و می توانند در رکاب گیر کنند ، همانطور که چکمه های ولینگتون نیز می توانند از آن استفاده کنند.

شلوار
هنگام شروع ممکن است وسوسه شوید که شلوار جین خود را بپوشید ، فکر کنید که اینها برای سوار شدن محکم هستند ، اما شلوار جین می تواند هنگام رانندگی کاملا محدود کننده و ناراحت کننده باشد. در عوض یک پارچه انعطاف پذیر ، در حالت ایده آل و بدون درز واضح انتخاب کنید. شلوارهای ضخیم ضخیم یا برخی از انواع شلوارهای ورزشی یا ورزشی (اما نه خیلی گشاد) برای شروع مناسب خواهد بود ، اما با پیشرفت شما می توانید چند جایگاه مناسب خریداری کنید.

دستکش
دستکش ضروری نیست اگرچه یک جفت دستکش برای جلوگیری از تاول در هنگام عادت به مهار مفید است. هنگام رانندگی در ماههای زمستان نیز از آنها بیشتر استقبال می شود. شما می توانید از اکثر مغازه های ترفند فروشی دستکش سواری بخرید.

محافظ بدن
هنگامی که شروع به پیشرفت می کنید و به سمت سوار شدن به خارج از میدان حرکت می کنید ، ممکن است بخواهید روی یک محافظ بدن سرمایه گذاری کنید. محافظ بدن به سادگی یک جلیقه پر از کف است که در بالای لباس شما پوشیده می شود. آنها برای محافظت از ناحیه پشت و قفسه سینه در صورت سقوط یا لگد زدن سوار طراحی شده اند. برای اطمینان از متناسب بودن ، محافظ باید از خرده فروش متخصص خریداری شود و باید با استانداردهای ایمنی موجود مطابقت داشته باشد.