شرایط و قوانین استفاده از باشگام

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات باشگام

شرایط و قوانین استفاده از باشگام

1-معرفی وب سایت باشگام
این وبسایت یک وبسایت خدماتی است که با هدف معرفی ورزشکاران در جستجوی باشگاه ورزشی به باشگاه و برعکس فعالیت می‌کند. ما نشانی و مشخصات باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی هر شهر را به تفکیک به صورت رایگان در دسترس جویندگان قرار می‌دهیم تا کسانی که باشگاه‌های ورزشی را در اینترنت جستجو می‌کنند، در زمان کمتری به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند.
همچنین ورزشکاران میتوانند از طریق وب سایت باشگام اقدام به رزرو و یا ثبت نام در دوره ها و کلاسهای مجموعه ورزشی  کنند.
2. خدمات باشگام
   2.1. خدمات باشگام به ورزشکاران
ورزشکاری که با هدف ثبت‌نام و عضویت در یک باشگاه به باشگام وارد می‌شود، می‌تواند بعد از کسب اطلاعات کافی و اطمینان از صحت اطلاعات، در صفحۀ اختصاصی باشگاه موردنظر خودش اقدام به رزرو و ثبت‌نام در آن باشگاه کند. در اینجا ورزشکار متقاضی باید مبلغی را که ازطرف باشگاه بابت ثبت‌نام مشخص شده است، به سایت بپردازد. باشگام امانت‌دار این وجه خواهد بود تا زمانی که ورزشکار متقاضی در باشگاهی که ثبت‌نام کرده است، ثبت‌نامش را تأیید و شروع به فعالیت کند. اگر این تأیید توسط صاحب باشگاه در باشگام انجام نشود، ورزشکار می‌تواند درخواست برگشت وجه بدهد و وجه خودش را در کمتر از 48 ساعت پس از درخواست (در روزهای غیر تعطیل) دریافت کند.
      2.2. خدمات باشگام به مدیران باشگاه
باشگاه‌دارانی که در باشگام صفحۀ اختصاصی باشگاهشان را تعریف و اطلاعات لازم را تکمیل کرده باشند، باید بعد از مطالعۀ قوانین باشگام ، قراردادی با ما تنظیم و امضا کنند تا میزان درصد پرداختی‌شان بابت هر تراکنش در باشگام مشخص شود. باشگام طبق قرارداد منعقده با هر باشگاه، درصد توافق‌شده را از مبالغ دریافت‌شده از ورزشکاران متقاضی ثبت‌نام کسر کرده و بقیۀ وجه را به باشگاه‌دار تقدیم می‌کند.
3. تخلفات
چنانچه ورزشکارانِ عضوشده در یک باشگاه که ثبت‌نامشان را از طریق باشگام انجام داده‌اند از آن باشگاه شکایتی داشته و تخلفی را به باشگام گزارش کنند، باشگام وظیفۀ شرعی و قانونی خودش می‌داند که پس از اعلام به مدیر باشگاه و درخواست توضیح از ایشان، چنانچه اقناع نشد یا شاهد تکرار تخلفات باشگاه بود، حساب باشگاه‌دار را در باشگام  مسدود کند. پیگیری‌های قانونی تخلفات باشگاه‌داران و مشکلات احتمالی موجود در باشگاه، ارتباطی به باشگام ندارد.
4. برگشت وجه
وجوه دریافتی از ورزشکاران بابت ثبت‌نام یا رزرو در هر باشگاه متعلق به همان باشگاه است و باشگام چنانچه ورزشکار متقاضی ثبت‌نام به باشگاه مراجعه و ثبت‌نامش را کامل کند، تا زمانی که باشگاه‌دار در پنل کاربری خودش اقدام به تأیید ورود ورزشکار نکند، وجه موردنظر به باشگاه‌‌دار پرداخت نخواهد شد. باشگام حق برداشتی از اینگونه وجوه ندارد و عیناً آن را به ورزشکاران برگشت خواهد داد.
چنانچه ورزشکاری بعد از ثبت‌نام در یکی از باشگاه‌های ثبت‌شده در باشگام وجه مطالبه‌شده توسط باشگاه‌دار را بپردازد، فقط تا زمانی می‌تواند مبلغ پرداختی را از باشگام مطالبه کند که حضور و ثبت‌نامش در باشگاه مذکور قطعی نشده و باشگاه‌دار اعلام قطعیت را در باشگام  ثبت نکرده باشد. بعد از این زمان، وجوه پرداختی توسط ورزشکاران به ایشان قابل برگشت نخواهد بود.
تبصره : در رزرو سانسهای باشگاه یا مکان ورزشی برای تاریخ یا ساعت خاص در صورت عدم حضور ورزشکار در تاریخ و ساعت رزرو شده در باشگاه مبلغ پرداختی کاربر عودت داده نمیشود و مبلغ سانس رزرو شده به حساب مدیر مجموعه واریز میشود.
5. نقش باشگام 
باشگام فقط نقش معرفی‌کننده را دارد و حتی دربارۀ درستی یا نادرستی اطلاعات درج‌شده در صفحات اختصاصی هر باشگاه وظیفه‌ای ندارد. چنانچه اختلافی بین مطالب موجود در صفحۀ اختصاصی هر باشگاه با واقعیت آن باشگاه وجود داشته باشد، پاسخگویی به مدعیان و مراجع قانونی برعهدۀ باشگاه‌دار است و مسئولیتی متوجه باشگام نیست.
همچنین، چنانچه ورزشکاری که در یکی از باشگاه‌های عضوِ باشگام ثبت‌نام کرده است، شئونات اخلاقی و اجتماعی و… و نیز شروط باشگاه را رعایت نکند، مسئولیتی متوجه باشگام نخواهد بود و پیگیری آن برعهدۀ باشگاه‌دار و پاسخگویی برعهدۀ خود ورزشکار است.
6. به‌روزرسانی اطلاعات باشگاه‌ها
اعلام تغییرات احتمالی در نشانی، مدیریت، شماره‌های تماس و راه‌های ارتباطی باشگاه‌ها برعهدۀ مدیران است و باشگام امکان و مسئولیتی در قبال این تغییرات ندارد. بدیهی است چنانچه گزارش نادرستی اطلاعات باشگاهی توسط ورزشکاران یا منبع دیگری به باشگام برسد و باشگام اطمینان حاصل کند که این‌گونه است، تصمیم‌گیری دربارۀ مسدودشدن حساب باشگاه در باشگام به‌صورت یکطرفه یا ادامۀ فعالیت با او، حق مسلّم باشگام خواهد بود.
7. پشتیبانی خدمات
خدمات باشگام به ورزشکاران و باشگاه‌داران شامل پشتیبانی نیست و چنانچه کاربری در تعامل با باشگام در بخش فنی یا مالی دچار ایراد یا ابهام شود، وظیفۀ باشگام است که مسئله را شناسایی، پیگیری و رفع کند. در عین حال، مسلماً رضایت، امنیت و راحتی کاربران باشگام ، مهم‌ترین دستاورد فعالیت ماست و از انجام هرگونه فعالیتی جهت افزایش رضایت خاطر و بیشتر بهره‌مندشدن کاربرانمان دریغ نخوهیم کرد.

 

1- باشگام تابع قوانین حمهوری اسلامی است.درج هرگونه متن یا درج اگهی سیاسی یا ضد جمهوری اسلامی غیراخلاقی و فرهنگی و ...باعت مسدود شدن حساب کاربری شخص خاطی و گزارش ان خواهد شد.
2-عضویت در باشگام کاملا رایگان است(لینک ثبت نام).
3-برای استفاده ی بهتر از خدمات سایت می بایست در ابتدا ویژگی ها و شرایط استفاده آن خدمات را مطالعه نموده باشید.
4- لطفا در درج اطلاعات خود دقت حاصل فرمایید و از به  کار بردن اطلاعات غلط خودداری فرمایید ومسئولیت وارد کردن اطلاعات غلط به عهده کاربر است. 
 5-باشگام هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت، کمیت و شرایط و خدمات جاری در باشگاه ورزشی.
6-هنگام رزرو سالن های ورزشی حتما قسمت توضیحات هر سالن مطالعه شود 
7- بعد از خرید بلیط کد بلیط به شماره موبایل شما ارسال میشود و کاربر موظف به حفاظت از کد مربوطه می باشد..
8-کلیه اطلاعات شخصی کاربران، حساب های مالی، اطلاعات تماس خصوصی و... به صورت کاملا محرمانه نزد باشگام باقی خواهد ماند
9-حضور کاربر حداقل ده دقیقه قبل از وقت تعیین شد، در محل الزامی است یا باید هردو طرف باهم همانگ باشند 
10-ارائه کارت شناسایی معتر و یا ارائه کد بلیط مربوطه در هنگام مراجعه از طرف رزرو کننده الزامی است
11-کاربر رزرو کننده خدمات و کلاس های سامانه متعهد می شود از امکانات مجموعه صرفاً جهت تمرینات تیم خود استفاده نموده و از آوردن افراد همراه به عنوان تماشاچی و یا ..... خودداری نماید 
12-کاربر سامانه متعهد می شود تا نهایت امانت داری را در طول مدت تمرین رعایت نموده و در صورت وارد نمودن خسارت به تجهیزات، تأسیسات و امکانات ورزشی مجموعه، مبلغ خسارت را نقداً و در اسرع وقت پرداخت نماید
13-درصورت رزرو مجموعه های چند منظوره در سامانه، مسئولیت تأمین هر گونه وسایل و تجهیزات ورزشی نظیر توپ و لباس و ... به عهده خود کاربر می باشد
14-کاربر حق واگذاری بلیت رزرو خود را به شخص ثالث دیگری ندارد. در این صورت کاربر باید با بخش پشتیبانی سامانه تماس حاصل نماید تا هماهنگی های لازم انجام شود
15-رعایت اخلاق ورزشی و حفظ شئونات اسلامی و رعایت مقررات مجموعه در کلیه محیط مرتبط با مجموعه الزامی می باشد
16-سامانه باشگام در قبال بیمه افراد استفاده کننده از امکانات مجموعه هیچگونه مسئولیت قانونی نداشته و در صورت رخداد هر گونه حادثه برای استفاده کنندگان، مسئولیت هزینه های درمانی، غرامت نقص عضو و غرامت فوت، بر عهده مجموعه ورزشی خواهد بود
17-جهت کنسل کردن یک سانس می بایست 48 ساعت قبل اطلاع دهید در غیر اینصورت امکان کنسلی وجود ندارد و وجه واریزی عودت داده نمی شود