هر آنچه در مورد انجام مسابقات مجازی در دوران کرونا باید بدانید

اگر هنوز مسابقات حضوری در منطقه شما برگزار نمیشود ، گزینه های مسابقه مجازی را بررسی کنید. سازمان ها در هر اندازه در سراسر کشور در حال برنامه ریزی رویدادهایی از هر مسافت و برای ورزشکاران از هر سطح هستند.

برای بسیاری از مسابقات مجازی ، فعالیت خود را در یک برنامه وارد می کنید. برخی از آنها در زمان واقعی و در یک زمان مشخص اتفاق می افتد. برای دیگران ، شما رویداد را هر زمان که بخواهید کامل می کنید.
اگر هنوز مسابقات حضوری در منطقه شما اتفاق نمی افتد ، گزینه های مسابقه مجازی را بررسی کنید. سازمان ها در هر اندازه در سراسر کشور در حال برنامه ریزی رویدادهایی از هر مسافت و برای ورزشکاران از هر سطح هستند. متخصصان می گویند این روش ها می توانند به همان اندازه موثر برای حفظ انگیزه ورزش و حتی دستیابی به بهترین نتیجه شخصی باشند.

چیزهایی که باید برمورد برگزاری این نوع مسابقات بدانید.

مسابقه مجازی چیست؟
مدتی قبل و سایر سازمان ها گزینه های مسابقه مجازی را برای مدتی ارائه داده اند ، اما به لطف محدودیت های COVID-19 و لغو بسیاری از اجتماعات بزرگ و حضوری ، مطمئناً در طول سال گذشته محبوبیت آنها زیاد شده است.

مانند سایر مسابقات ، شما ثبت نام می کنید و احتمالاً هزینه ثبت نام را پرداخت می کنید ، که ممکن است شامل کرایه مسابقه معمولی مانند پارچه ، تی شرت و مدال باشد. بسته به مسابقه و سازمانی که برنامه ریزی می کند ، سپس می توانید به یک رویداد همزمان بروید ، جایی که شرکت کنندگان همه در مکان های خودشان به طور هم زمان (یا پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری یا دوچرخه سواری) در حال دویدن هستند. بیشتر رویدادها شامل استفاده از برنامه ای برای ردیابی فعالیت شما است. به عنوان مثال Charge Running ، مسابقات زنده مجازی را برگزار می کند که در آن دونده ها همزمان برای اجرای برنامه در برنامه جمع می شوند. یا ممکن است یک بازه زمانی داشته باشید که در طی آن قرار است در رویداد خود شرکت کنید.

جولی والوک ، بنیانگذار برنامه Charge Running و مربی دونده دارای مجوز Road Runner Club of America ، می گوید: "بیشتر مسابقات مجازی از شما می خواهند كه مسابقه خود را بین بازه های زمانی مشخص ، اغلب دو هفته به پایان برسانید." والوک می گوید چندین مسابقه مجازی را به پایان رسانده است.

مشابه رویدادهای حضوری ، می توانید در برابر دیگران رقابت کنید و نتایج مسابقه خود را با آنها مقایسه کنید.

آیا انجام یک مسابقه مجازی نسبت به یک مسابقه شخصی و زنده فوایدی دارد؟
هر نژادی - از جمله مسابقات مجازی - می تواند انگیزه ایجاد کند. کلر بارتولیچ ، مربی دویدن و تغذیه مستقر در اشویل ، کارولینای شمالی ، و میزبان پادکست Run to the Top ، می گوید: "بسیاری از افراد دوست دارند که برای رسیدن به آن هدف کار کنند."

طبق مطالعه ژوئیه 2015 در مجله مدیریت ورزشی ، داده های نظرسنجی از 211 نفر نشان داد که افراد تمایل دارند رضایت از زندگی بالاتر و همچنین رضایت بیشتری از دویدن را پس از آموزش و شرکت در یک رویداد دویدن از راه دور گزارش کنند.

مرتبط: نحوه شروع تمرین و پایبندی به آن

به طور خاص ، با مسابقات مجازی ، شما اغلب انعطاف پذیری بیشتری از نظر تکمیل آن در خارج یا داخل (روی تردمیل یا ماشین های دیگر) دارید. و اگر برای اتمام این رویداد یک پنجره زمان دارید ، همچنین از نظر اینکه در کدام ساعت از روز و شرایط آب و هوایی مسابقه را به پایان می برید ، انعطاف بیشتری خواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای مسابقات مجازی این است که هزینه کمتری برای شما در نظر گرفته خواهد شد ، زیرا هیچ هزینه ای برای سفر در نظر گرفته نشده است (اگر مجبور بودید به یک رویداد سفر کنید تا بتوانید شرکت کنید). البته ناگفته نماند که مجبور نیستید با ازدحام زیاد یا خطوط طولانی توالت قابل حمل دردسر کنید.

جانیس بورفورد-رز ، یک مربی 58 ساله در تمرین خصوصی در هرندون ، ویرجینیا ، دو ماراتن مجازی را در سال 2020 اجرا کرد و عاشق راحتی مسابقات مجازی است. به گفته وی ، به عنوان مثال ، او 5 مایل اول یکی از ماراتن ها را با سگش دوید. سپس سگ را در خانه انداخت ، فنجان دوم قهوه را گرفت و از دستشویی استفاده کرد. او نگران اضافه کردن دقیقه به زمان انتظار در صف حمام نبود و می توانست مسیر خود را برای یافتن سرویس بهداشتی تغییر دهد. او می گوید: "این همیشه در مورد حمام است."

بارتولیک می گوید ، با مسابقات مجازی مزیت ارتباط شخصی با دوستان و سایر ورزشکاران را نخواهید داشت (که البته می تواند به خودی خود انگیزه ایجاد کند). وی اضافه می کند ، با مسابقات مجازی ، شما می توانید تجربه گروهی بیشتری نسبت به زمانی که کاملاً به تنهایی در حال دویدن هستید (یا فعالیت دیگری انجام می دهید) بدست آورید.

بارتولیچ می گوید که چندین مشتری در حال اجرا در مسابقاتی که عملاً انجام داده اند بهترین زمان شخصی خود را داشته اند.

حتی یک پوشش نقره ای شگفت آور برای Burford-Rose وجود داشت. او می گوید: "حتی اگر ماراتن های زیادی را شرکت کرده باشم ، اما احساس موفقیت خاصی داشتم که همه کارها را خودم انجام می دادم." "این قدرت دهنده بود."

قبل از انجام یک مسابقه مجازی چه باید بدانید؟
بسیاری از مواردی که از نژادهای سنتی به آنها عادت کرده اید هنوز در مورد مسابقات مجازی صدق می کنند. برای هر نژادی ، مجازی یا حضوری ، آموزش مهم است. والوک می گوید: "مسافت شما مهم نیست ، شما باید آموزش ببینید." اینکه شما برای این کار چقدر باید وقت بگذارید ، به مسافتی که در آن مسابقه می دهید بستگی دارد. به هر حال یک 5K کمتر از یک ماراتن نیمه یا کامل آموزش می بیند.

شما همچنین باید برای مسابقه برنامه ریزی کنید ، مطمئن شوید که قوانین را بررسی می کنید تا بدانید که چه مدت زمان برای انجام مسابقه دارید و آیا باید تمام مایل ها را در یک روز بدوید. برنامه ریزی شامل نقشه برداری از مسیر شما قبل از رفتن است. والوک می گوید: "حتی اگر مجازی باشد ، شما نمی خواهید مسیر خود را در روز مسابقه حدس بزنید."

و حتماً قبل از موعد نحوه ثبت نتایج خود را بررسی کنید. (اغلب اوقات مسابقه به شما دستور می دهد تا برنامه ای را برای ردیابی رویداد خود بارگیری کنید وگرنه ممکن است بتوانید نتایج را از نوع دیگری از ردیاب که قبلاً استفاده کرده اید همگام سازی کنید.)

آنچه را قبل از مسابقه می خورید و می نوشید (همانطور که برای یک رویداد حضوری انجام می دهید) و چگونگی و مکان تهیه تنقلات و آب در طول مسیر (یا مواردی که می توانید بسته بندی کرده و با خود داشته باشید) برنامه ریزی کنید.

ایستگاه های کمک رسانی خود را دقیقاً با آنچه دوست دارید و برای شما مفید است ، داشته باشید. "بسته به جایی که مراسم را انجام می دهید ، بارتولیک می گوید. یا شاید حلقه هایی در اطراف خانه خود بزنید و از بچه ها (یا همسایگان) بخواهید هنگام پرواز فنجان های آب را به شما منتقل کنند. یا شاید یکی از اعضای خانواده یا دوست شما در کنار شما دوچرخه سواری کند و هر زمان که به آنها احتیاج دارید ژل به دست شما می دهد.

و فراموش نکنید که روشهایی را برای کمک به شما در حفظ انگیزه از طریق رویداد (به ویژه برای مسابقات طولانی تر) برنامه ریزی کنید. Burford-Rose می گوید ، به همسایه ها بگویید که شما چه کاری انجام می دهید و از آنها بپرسید که آیا آنها می توانند بیرون بیایند و شما را تشویق کنند یا از دوستان یا خانواده بخواهید که یک نوار خط پایان را بلند کنند.

مهمترین ، ایمنی را در ذهن داشته باشید. شناسنامه را به همراه داشته باشید و قبل از اینکه به بیرون بروید به کسی اجازه دهید مسیر شما را بشناسد.

مرتبط: نکاتی برای بازگشت به یک تمرین روزمره در صورتی که بیماری همه گیر شما را مختل کند

چگونه می توانید یک مسابقه مجازی پیدا کنید؟
اکنون بیش از هر زمان دیگری ، سازمان ها گزینه های مسابقه مجازی را ارائه می دهند. گروه های آنلاین در حال اجرا و انجمن های محلی در حال اجرا را که اغلب لیستی از مسابقات مجازی آینده دارند ، بررسی کنید.

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در یافتن مسابقات مجازی در منطقه خود آورده شده است:

Badass Running Company: از میان ده ها برنامه خیریه مجازی انتخاب کنید تا بتوانید پیاده روی خود را انجام دهید یا در هر جایی بدوید ، مدال بگیرید و با عرق خود خوب کار کنید.

Charge Running: این برنامه نه تنها در طول سال اجرای مجازی را ارائه می دهد بلکه تمرینات زنده و بر اساس تقاضا را نیز ارائه می دهد.

برای اجرا رفته: این سایت مسابقه های مجازی مضمونی زیادی را برگزار می کند که همگی درصدی از هزینه ثبت نام را به امور خیریه اهدا می کنند. بعضی فاصله ها را تعیین کرده اند ، در حالی که شما می توانید فاصله خود را برای دیگران تعیین کنید.

سری Virtual Pace: فرار کنید یا قدم بزنید ، می توانید 5K و 10K زنده را بیابید. این کار را در خانه روی تردمیل یا حتی با دوچرخه انجام دهید. فقط نتایج خود را ثبت کنید ، و از طریق پست الکترونیکی مدال دریافت خواهید کرد.